برای تو و چشمانت حرفهای زیادی بلد نیستم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برای تو و چشمانت حرفهای زیادی بلد نیستم
نوشته شده در سه شنبه 2 دی 1393
بازدید : 390
نویسنده : روزبه

برای تو و چشمانت...حرفهای زیادی بلد نیستم ...

نوشته هارا هم فراموش میکنم...وقتیکه به نگاهت برسم...گوشه ای از لبخندت را میکشم...

کنار چشمان پریشانم میگذارم...تا خودم را گول بزنم...دل خوش کنم...

که عاشقانه نگاهم میکنی...لبخند میزنی...راستی بین خودمان بماند...دزدی لبخند ت کار دلم بود...من فقط بلدم...نگاهت کنم...همین... 




:: برچسب‌ها: برای تو و چشمانت حرفهای زیادی بلد نیستم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: